Google+ Fans

Tuesday, January 28, 2014

Korang macam takde perasaan bile...

- Makanan yang korang makan tu dari masakan gulai sampailah ke menu tambahan seperti telur goreng, sayur goreng masin yang amat sangat tapi korang boleh makan sampai licin. Paling ngeri bila korang mintak nasik tambah.

- Tengah mancing.. ikan makan umpan dan korang menarik ikan tu tanpa rasa berdebar, menggeletar.. sebaliknya biasa je macam beli ikan kat pasar je.


- Buang air tepi jalan yang orang tengah lalu lalang kemudian ade pulak yang membunyikan hon kat korang tapi korang boleh toleh sambil angkat tangan lagi macam takde buat ape-ape kesalahan pun.



- Orang mintak sedekah sedikit makanan yang korang tengah makan kerana sangat lapar tapi korang pulak cakap korang pun lapar dan terus habiskan makanan di depannya.

- Awek yang duduk kat stesen bas sebelah korang tu punyala cun melecun gila yang sepatutnye korang tekel tapi makcik rugged yang dah ada anak korang dok usha.

- Makcik tua yang sama tren dengan korang sekejap mencangkung, sekejap berdiri sebab dah tak larat tapi korang pulak yang sedang duduk sambil berheadfone tak teringin nak mengoffer tempat duduk padanya. Harap muda bertenaga tapi akhlak hampeh!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

LinkWithin