Google+ Fans

Thursday, June 12, 2014

Movie dating with the boys: Edge of Tomorrow


edit sendiri ni.. kuikuikui

Semalam aku tengok citer ni.. Mula-mula aku tak faham..apa hal la ko asik dok ulang-ulang scene yang sama. Akhirnya aku faham jugak.. Nasib baik la hero Tom Cruise..kalau tak ade yang cabut keluar kot..hehe

Korang patut g tengok citer ni.. Banyak gak pengajaran yang aku dapat dari citer ni seperti kalau kite banyakkan latihan pasti kita akan jadik lebih bagus. Citer ni sesuai untuk ditonton oleh kanak-kanak.. Takde adegan sex atau ganas melampau.. Ni citer action so ganas tu terpulang pada korang la untuk tafsirkan..

Apepon aku happy spend time with the boys....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

LinkWithin