Google+ Fans

Thursday, October 18, 2012

Masakan Simple Tapi Kreatif ala Aku.. haha

   This week suami aku masuk kerja kol 3pm & abis kol 11pm. Jadi aku sorang je kena masuk dapur masak.. So sume masakan adalah ikut suka ati aku lah nak masukkan ape.. Tapi setakat ni laki aku dok puji sedap.. Tak tau la ikhlas ke tak..haha
   Kali ni aku nak share dengan korang ape yang aku dok masak kelentang kelentong kat dapur tu semalam & kelmarin.. Hari Isnin aku masak nasi goreng ayam tapi aku lupa nak amik gambar sebab penat sangat :p ..

Hari Selasa

Telur dadar ikan bilis kicap

Sotong kunyit limau kasturi

Hari Rabu

Tongkeng di sadur tomyam

Telur dadar sos thai

   Hari ni aku tak tau nak masak ape.. Laki aku beli ayam tadi tapi dia lupa plak nak keluarkan dari freezer. Nak tunggu ayam tu lembut memang lambat la aku abis masak.. Ade yang buat sup sayur je kang ni.. haha

1 comment:

LinkWithin

LinkWithin