Tuesday, October 23, 2012

SAM

   
   Siapa yang sudah menyaksikan filem SAM arahan pengarah termuda Malaysia Syafiq Yusof? Pada sesiapa yang belum tengok lagi cerita ni pergi la tengok..best wooooo!!! Ni ade sedikit sinopsis mengenai cerita ni..


   Filem SAM ialah sebuah cerita psiko romantik yang mengisahkan tentang Sam (Shaheizy Sam), seorang lelaki yang bercinta dengan Lisa (Lisa Surihani) & ingin berkahwin dengan gadis pilihan hatinya itu. Sam mengenali Lisa ketika bekerja di sebuah syarikat percetakan. Malangnya ramai lelaki di ofis tersebut turut menaruh perasaan pada Lisa. Ini termasuklah Haikal (Azad Jazmin), lelaki psiko yang selalu mengganggu Lisa  & Jefri (Syamsul Yusof), ex-boyfriend Lisa yang juga pembantu Sam. Oleh kerana Haikal selalu mengganggu Lisa akhirnya terjadilah konflik pergaduhan antara Sam & Haikal. Kemuncaknya Haikal menculik Lisa & Sam untuk membalas dendam kerana cinta tidak berbalas.

   Cerita ni keluar 19/8/2012..so by this time 23/10/2012 cerita tu dah takde kat panggung lagi jadi kalau korang berminat dengan cerita ni pergila beli cd ek.. Pada aku cerita ni lain daripada cerita melayu yang lain. Pada akhir cerita ni korang akan tau bahawa Sam mempunyai penyakit alter ego yang tak terlawan oleh Haikal yang mempunyai masalah mental juga. Kat bawah ni aku bagi sekali la trailer cerita ni..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

LinkWithin