Google+ Fans

Saturday, March 29, 2014

Korang Memang Tak Patut Kalau…

1.Bercita-cita nak buat amal jariah bila korang kaya satu hari nanti. Tapi bila dah kaya jangan kata nak buat amal jariah, nak antar duit belanja kat kampung pun haram tak pernah.

2.Komplen dan kondem apa yang orang lain buat. Itu tak kena, ini tak kena… pendek kata ada je yang tak kena. Tapi bila suruh bagi cadangan atau pandangan, korang buat derk je.

3.Bercinta bagai nak rak macam filem Titanic tiga empat tahun tapi korang langsung tak berniat nak kahwin dengan girlfriend korang.

4.Solat berjemaah time hari Jumaat je sedangkan hari-hari lain jangan kata jemaah, sorang-sorang pun belum tentu korang buat.

5.Dari pagi duduk berkumpul dengan member-member opis; sembang-sembang kosong sampai ke petang. Keja yang bos bagi satu pun korang tak siapkan.

6.Carik member lama time korang ada masalah je (terutama masalah duit). Tapi bila masalah korang dah setel, payah gila nak nampak batang hidung.


1 comment:

LinkWithin

LinkWithin