Friday, October 5, 2012

Penulis Baru ;)

   Aku adalah penulis baru dalam bidang blogger. Selama ni aku hanya menjadi 'silent reader' pada blog2 yang lain.. Kali terakhir aku menulis secara serius ketika aku sekolah menengah kerana ketika tu ade subjek khusus penulisan atau untuk subjek English 'essay'..
   Setelah sekian lama aku meninggalkan alam persekolahan kini minat pada dunia penulisan tercetus kembali apabila bertemu dengan suamiku yang juga seorang blogger yang sudah berkecimpung selama 5 tahun dalam bidang ini. Dia la yang membawa aku kembali kepada minat aku yang dulunye suka membaca & menulis. Dia la jugak yang banyak mengajar & menyokong aku dari segala aspek.. Kerana minat dia pada pembacaan & penulisan, dia kini ibarat 'kamus bergerak' untuk aku.. Tanya je ape2 pada dia kompom dia tau..Amat jarang nak dengar dia cakap dia tak tau.. The best thing is bila tanya ape2 waktu dia tido pon dia bole jawab walaupun jawapan dia tak berapa memuaskan..yela what do u expect kan..?? orang tu baru bangun tido..still terpinga2 lagi..dah kira untungla dia jawab jugak kan..haha~
   Enough talking about him.. Sekarang aku kena banyak membaca untuk kukuhkan tatabahasa, tambah vocabulary & betulkan mane2 grammar.. Satu benda yang dah lame aku tak buat.. Rasa tepu otak ni bila takde benda2 baru yang masuk. Harap2 penulisan di blog ni dapat membantu otak aku mengasah balik segala bakat & memori yang terpendam dulu.. Thanx to my asbento (panggilan manja untuk suami terchenta ku) haha.. Kalau bukan kerana dia aku tak rasa aku akan menulis balik..yela nk buat note sikit2 tu pon aku malas dah sekarang apatah lagi nk wat karangan panjang2 ni.. Insyaallah aku akan cuba untuk merajinkan diri update blog ni hari2 ;)

2 comments:

  1. hahahaha.. i love you too.. three.. por.. paiv.. siks.. SEBEN... my waifito...

    ReplyDelete

LinkWithin

LinkWithin